فروشگاه اینترنتی گالری پارچه مینل بیش از 4 سال است که در فضای مجازی مشغول به فعالیت می باشد و شما مشتری عزیز می توانید از قسمت تماس با ما به اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی مینل دسترسی داشته باشید .

همچنین نماد الکترونیک (اینماد) فروشگاه پارچه مینل در انتهای صفحات قابل مشاهده است.

جهت خرید عمده از پارچه مینل لطفا با شماره تلفن های 09335305099 در ایتا و واتساپ با پشتیبانی در ارتباط باشید .

همچنین می توانید از بخش تماس با ما درخواست خود را با ارسال پیام به مطرح نمایید.

درگاه های پرداخت پارچه مینل، درگاه پرداخت واسط زرین پال و کارت به کارت می باشد.

در صورتی که انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی از پارچه مینل دارید، میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، با تیم پشتیبانی مینل در ارتباط باشید.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان پارچه مینل در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را به اطلاع شما میرسانند.

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما، هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی مینل اطلاع دهید. بدیهی است سایت مینل خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

پس از رسیدن سفارش به دست شما، 3 روز مهلت مرجوعی در اختیار شما قرار میگیرد و اگر مشکلی مشاهده شود می توانید کالا را با هماهنگی کارشناسان مینل مرجوع کنید.
همچنین پس از مرجوع شدن کالا و بررسی توسط کاشناسان ما مبلغ پرداختی تا 7 روز کاری به حساب شما بازگردانده می شود.

هزینه مرجوعی کالا در صورت عدم کسری و خرابی به عهده مشتری است و درصورتی که سفارش، زدگی، خرابی و یا کسری داشته باشد هزینه مرجوعی به عهده پارچه مینل است. 

برای خرید از فروشگاه آنلاین پارچه مینل ابتدا پس از انتخاب پارچه موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، متراژ، نوع، رنگ، جنس، مدل، مبلغ نهایی و نام پارچه انتخابی را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.

پس از ثبت سفارش از طرف تیم پشتیبانی مشتریان مینل از طریق پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

سفارشات از طریق پست پیشتاز و سفارشی ارسال می گردند.

ارسال ها از طریق پست انجام میگیرد.
بدیهی است مامور ارسال، پیگیری های لازم را برای ارسال مجدد برای شما در نظر میگیرد .

بله، تا زمانی که پارچه درخواستی شما برش نخورده باشد، امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی مینل تماس بگیرید. اگر سفارش شما برش نخورده باشد و بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 7 روز کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما برش خورده باشد اما ارسال نشده باشد، متاسفانه در این حالت امکان لغو سفارش شما وجود ندارد.

خیر؛ هدف فروشگاه آنلاین پارچه مینل این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما

ارتباط با پشتیبان سایت (ایتا)

09335305099

ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما